Nowe wydanie książki „Analiza klienta”

 

 

Zarządzanie wartością klienta oparte o dane!

Klient jest największą wartością przedsiębiorstwa, dlatego wymaga mądrego zarządzania. Kluczowe stają się działania nakierowane na identyfikację klientów ze względu na ich wartość, rozpoznanie ich preferencji i wzorców zachowań oraz dostosowanie oferty. Wszystko to realizowane w oparciu o informacje pozyskane w efekcie analiz ilościowych.

Zobacz unikalną pozycję z zakresu analizy danych. Nowe wydanie „Analizy klienta” zostało skorygowane, uaktualnione i wzbogacone o rozszerzone opisy wybranych procedur. Aby ułatwić czytelnikowi zrozumienie i przyswojenie prezentowanych w nim treści, udostępniono pliki z danymi do prezentowanych przykładów. 

Książka jest polecana nie tylko dla studentów i wykładowców, ale także dla praktyków, którzy samodzielnie chcieliby zgłębiać obszar marketingu klienta.

 

 

DLACZEGO WARTO?

 

Kluczowe metody statystyczne

Książka zawiera podstawowe i bardziej zaawansowane metody statystyczne dostarczające tzw. twardych danych marketingowych w obszarze analizy klienta.

Analiza danych w działaniu

Praktyczne przełożenie wiedzy pozyskanej z analiz ilościowych na decyzję w zakresie marketingu klienta. Wszystkie działania zilustrowane są przykładami wykonanymi za pomocą IBM SPSS Statistics (komponent PS IMAGO PRO).

Obszary zarządzania klientem

Książka obejmuje wszystkie kluczowe obszary zarządzania klientem. Dostarcza wiedzy w jaki sposób w każdym z nich pozyskiwać informacje, umożliwiające marketerom podejmowanie trafnych decyzji.

 

 

CZTERY OBSZARY DZIAŁAŃ NAKIEROWANYCH NA KLIENTA

 

rozpoznanie rynku i jego struktur, by w grupie konsumentów wyodrębnić potencjalnych klientów firmy

rozpoznanie kryteriów i mechanizmów dokonywanych wyborów rynkowych

rozpoznanie satysfakcji i zadowolenia oraz uwarunkowań lojalności wobec marki

rozpoznanie wzorców dokonywanych wyborów

 

 

materiały do pobrania

 

Spis treści

Pobierz

Fragmenty książki

Pobierz

Dane do ćwiczeń

Pobierz

 

 

gdzie kupisz książkę

 

Warszawa

Księgarnia Ekonomiczna 

ul. Grójecka 67

Kraków

Główna Księgarnia Naukowa

ul. Podwale 6

 

 

opinie

Zaprezentowane w książce metody wielowymiarowej analizy danych mogą być z powodzeniem zastosowane w wielu dyscyplinach nauki. Układ podręcznika pozwala nie tylko zrozumieć podstawy teoretyczne oraz istotę opisywanych zagadnień, ale również efektywnie je wykorzystać z użyciem oprogramowania IBM SPSS Statistics.

dr Katarzyna Wątor, AGH w Krakowie

„Analiza klienta” [...] wypełnia lukę praktycznego podejścia do zarządzania wartością klienta, z uwzględnieniem całego cyklu życia klienta w firmie.

prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna-Handlowa w Warszawie

o autorce

 

prof. dr hab. Małgorzata Rószkiewicz

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej (wówczas Szkoły Głównej Planowania i Statystyki). W 1986 roku otrzymała tytuł doktora nauk ekonomicznych w ramach specjalizacji statystyka i demografia, w 1992 roku tytuł doktora habilitowanego, a w 2011 roku — profesora nauk ekonomicznych. Swe prace naukowe realizuje w ramach trzech specjalizacji badawczych: statystyki, demografii i badań marketingowych. Współpracuje z agencjami badawczymi jako konsultant z zakresu badań ilościowych. Należy do Międzynarodowego Stowarzyszenia Badań Statystycznych (IASA), Europejskiego Towarzystwa Ekonomii Ludnościowej (ESPE) oraz Europejskiego Stowarzyszenia Badań Ludnościowych (EAPS).
Współpracuje z Predictive Solutions od wielu lat. Prowadzi szkolenia z zaawansowanych metod analizy danych dla użytkowników PS IMAGO PRO. Pełniła funkcję Wiceprzewodniczącej Kapituły programu ARIADNA. Przewodniczyła Komitetowi Naukowemu konferencji Analityczne Wyzwania.


Udostępnij artykuł w social mediach