ANALIZA KLIENTA - Książka

Małgorzata Rószkiewicz

Zarządzanie wartością klienta oparte o dane!

Klient jest największą wartością przedsiębiorstwa, dlatego wymaga mądrego zarządzania. Kluczowe stają się działania nakierowane na identyfikację klientów ze względu na ich wartość, rozpoznanie ich preferencji i wzorców zachowań oraz dostosowanie oferty. Wszystko to realizowane w oparciu o informacje pozyskane w efekcie analiz ilościowych.

Zobacz unikalną pozycję z zakresu analizy danych. Nowe wydanie „Analizy klienta” zostało skorygowane, uaktualnione i wzbogacone o rozszerzone opisy wybranych procedur. Aby ułatwić czytelnikowi zrozumienie i przyswojenie prezentowanych w nim treści, udostępniono pliki z danymi do prezentowanych przykładów. 

Książka jest polecana nie tylko dla studentów i wykładowców, ale także dla praktyków, którzy samodzielnie chcieliby zgłębiać obszar marketingu klienta.

88,20 PLN

71,71 PLN

Dostępnych: 100 szt.

szt.
do koszyka
Wydawnictwo:
Wydawnictwo SPSS
Autorzy:
Małgorzata Rószkiewicz
Rok wydania:
2020
Oprawa:
Miękka
Format:
A4
ISBN:
978-83-912871-5-6
Ilość stron:
310

Księgarnie

 

Warszawa

Księgarnia Ekonomiczna 

ul. Grójecka 67

Kraków

Główna Księgarnia Naukowa

ul. Podwale 6

 

DLACZEGO WARTO?

 

Kluczowe metody statystyczne

Książka zawiera podstawowe i bardziej zaawansowane metody statystyczne dostarczające tzw. twardych danych marketingowych w obszarze analizy klienta.

Analiza danych w działaniu

Praktyczne przełożenie wiedzy pozyskanej z analiz ilościowych na decyzję w zakresie marketingu klienta. Wszystkie działania zilustrowane są przykładami wykonanymi za pomocą IBM SPSS Statistics (komponent PS IMAGO PRO).

Obszary zarządzania klientem

Książka obejmuje wszystkie kluczowe obszary zarządzania klientem. Dostarcza wiedzy w jaki sposób w każdym z nich pozyskiwać informacje, umożliwiające marketerom podejmowanie trafnych decyzji.

 

 

CZTERY OBSZARY DZIAŁAŃ NAKIEROWANYCH NA KLIENTA

 

rozpoznanie rynku i jego struktur, by w grupie konsumentów wyodrębnić potencjalnych klientów firmy

rozpoznanie kryteriów i mechanizmów dokonywanych wyborów rynkowych

rozpoznanie satysfakcji i zadowolenia oraz uwarunkowań lojalności wobec marki

rozpoznanie wzorców dokonywanych wyborów

 

Materiały do pobrania

Dane do ćwiczeń

Pobierz

Spis treści

Pobierz

Fragmenty książki

Pobierz

opinie

Zaprezentowane w książce metody wielowymiarowej analizy danych mogą być z powodzeniem zastosowane w wielu dyscyplinach nauki. Układ podręcznika pozwala nie tylko zrozumieć podstawy teoretyczne oraz istotę opisywanych zagadnień, ale również efektywnie je wykorzystać z użyciem oprogramowania IBM SPSS Statistics.

dr Katarzyna Wątor, AGH w Krakowie

„Analiza klienta” [...] wypełnia lukę praktycznego podejścia do zarządzania wartością klienta, z uwzględnieniem całego cyklu życia klienta w firmie.

prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna-Handlowa w Warszawie

o autorce

 

prof. dr hab. Małgorzata Rószkiewicz

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej (wówczas Szkoły Głównej Planowania i Statystyki). W 1986 roku otrzymała tytuł doktora nauk ekonomicznych w ramach specjalizacji statystyka i demografia, w 1992 roku tytuł doktora habilitowanego, a w 2011 roku — profesora nauk ekonomicznych. Swe prace naukowe realizuje w ramach trzech specjalizacji badawczych: statystyki, demografii i badań marketingowych. Współpracuje z agencjami badawczymi jako konsultant z zakresu badań ilościowych. Należy do Międzynarodowego Stowarzyszenia Badań Statystycznych (IASA), Europejskiego Towarzystwa Ekonomii Ludnościowej (ESPE) oraz Europejskiego Stowarzyszenia Badań Ludnościowych (EAPS).
Współpracuje z Predictive Solutions od wielu lat. Prowadzi szkolenia z zaawansowanych metod analizy danych dla użytkowników PS IMAGO PRO. Pełniła funkcję Wiceprzewodniczącej Kapituły programu ARIADNA. Przewodniczyła Komitetowi Naukowemu konferencji Analityczne Wyzwania.