Zarządzanie wartością klienta oparte o dane!
Klient jest największą wartością przedsiębiorstwa, dlatego wymaga mądrego zarządzania. Kluczowe stają się działania nakierowane na identyfikację klientów ze względu na ich wartość, rozpoznanie ich preferencji i wzorców zachowań oraz dostosowanie oferty. Wszystko to realizowane w oparciu o informacje pozyskane w efekcie analiz ilościowych.
Zobacz unikalną pozycję z zakresu analizy danych. Nowe wydanie „Analizy klienta” zostało skorygowane, uaktualnione i wzbogacone o rozszerzone opisy wybranych procedur. Aby ułatwić czytelnikowi zrozumienie i przyswojenie prezentowanych w nim treści, udostępniono pliki z danymi do prezentowanych przykładów.
Książka jest polecana nie tylko dla studentów i wykładowców, ale także dla praktyków, którzy samodzielnie chcieliby zgłębiać obszar marketingu klienta.
88,20 PLN
71,71 PLN
Dostępnych: 100 szt.
Księgarnie
Warszawa
Księgarnia Ekonomiczna
ul. Grójecka 67
Kraków
Główna Księgarnia Naukowa
ul. Podwale 6
DLACZEGO WARTO?
CZTERY OBSZARY DZIAŁAŃ NAKIEROWANYCH NA KLIENTA
rozpoznanie rynku i jego struktur, by w grupie konsumentów wyodrębnić potencjalnych klientów firmy
rozpoznanie kryteriów i mechanizmów dokonywanych wyborów rynkowych
rozpoznanie satysfakcji i zadowolenia oraz uwarunkowań lojalności wobec marki
rozpoznanie wzorców dokonywanych wyborów
opinie

Zaprezentowane w książce metody wielowymiarowej analizy danych mogą być z powodzeniem zastosowane w wielu dyscyplinach nauki. Układ podręcznika pozwala nie tylko zrozumieć podstawy teoretyczne oraz istotę opisywanych zagadnień, ale również efektywnie je wykorzystać z użyciem oprogramowania IBM SPSS Statistics.
dr Katarzyna Wątor, AGH w Krakowie

„Analiza klienta” [...] wypełnia lukę praktycznego podejścia do zarządzania wartością klienta, z uwzględnieniem całego cyklu życia klienta w firmie.
prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna-Handlowa w Warszawie
o autorce

prof. dr hab. Małgorzata Rószkiewicz
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej (wówczas Szkoły Głównej Planowania i Statystyki). W 1986 roku otrzymała tytuł doktora nauk ekonomicznych w ramach specjalizacji statystyka i demografia, w 1992 roku tytuł doktora habilitowanego, a w 2011 roku — profesora nauk ekonomicznych. Swe prace naukowe realizuje w ramach trzech specjalizacji badawczych: statystyki, demografii i badań marketingowych. Współpracuje z agencjami badawczymi jako konsultant z zakresu badań ilościowych. Należy do Międzynarodowego Stowarzyszenia Badań Statystycznych (IASA), Europejskiego Towarzystwa Ekonomii Ludnościowej (ESPE) oraz Europejskiego Stowarzyszenia Badań Ludnościowych (EAPS).
Współpracuje z Predictive Solutions od wielu lat. Prowadzi szkolenia z zaawansowanych metod analizy danych dla użytkowników PS IMAGO PRO. Pełniła funkcję Wiceprzewodniczącej Kapituły programu ARIADNA. Przewodniczyła Komitetowi Naukowemu konferencji Analityczne Wyzwania.