PS ACRM to system A.I., który pozwala na precyzyjne targowanie kampanii sprzedażowych. Umożliwia wykorzystanie zaawansowanych analiz klientów i produktów w celu zwiększenia efektów biznesowych działań nastawionych na crosseling, upselling i antychurn. Dostarcza wiedzy na potrzeby procesu kształtowania relacji z klientem. Składa się z 3 elementów: pozyskiwania niezbędnych do procesów decyzyjnych informacji o klientach; zrozumienia potrzeb, preferencji i naszych możliwości oddziaływania na klienta oraz monitorowania efektywności prowadzonych działań.
Korzyści

Zwiększenie przychodów z kampanii marketingu bezpośredniego
PS ACRM wykorzystuję zaawansowaną analizę danych pozwalającą na przygotowanie i skuteczne zaadresowanie wielu kampanii produktowych. Uwzględniając skłonności klientów do odpowiadania poszczególnymi kanałami PS ACRM pozwala wybrać najskuteczniejszy sposób kontaktu z klientem. Umożliwia tym samym realne zwiększenie przychodów z wszystkich kampanii łącznie.

Zmniejszenie kosztów realizacji kampanii
Zastosowanie analiz predykcyjnych pozwala na uwzględnienie wielowymiarowych kontekstów związanych z procesami zakupowymi. Analiza historii zachowań pozwala na lepsze dopasowanie bazy klientów do kampanii.

Zwiększenie response rate
Zastosowanie analiz predykcyjnych pozwala na uwzględnienie wielowymiarowych kontekstów związanych z procesami zakupowymi u klienta. Analiza historii zachowań klienta pozwala na lepsze dopasowanie klientów do kampanii

Zmniejszenie kosztów realizacji pojedynczych kampanii
Przewidzenie prawdopodobieństwa reakcji klienta pozwala na pominięcie w kampaniach osób, które nie są zainteresowane produktem. Pozwala to na znaczne obniżenie kosztów bez straty dla efektywności. Zaawansowane analizy umożliwiają też zmniejszenie kosztów przez określenie i pominięcie zbędnych kroków w kampaniach wieloetapowych.