Ocena skłonności do skorzystania z karty kredytowej
Dla jednego z banków zbudowaliśmy model pozwalający przewidzieć skłonność klientów do skorzystania z oferty na jeden z typów karty kredytowej.
Dla jednego z banków zbudowaliśmy model pozwalający przewidzieć skłonność klientów do skorzystania z oferty na jeden z typów karty kredytowej.
Zbyt szerokie kierowanie kampanii powoduje, że komunikaty trafiają do klientów, którzy nie są zainteresowani ofertą. Tym samym „uodparniają” się oni na przekazy reklamowe. ...
Dla naszego Klienta przygotowaliśmy analizy eksploracyjne zmierzające do wykrycia możliwości i wsparcia decyzji o poszerzeniu bazy leadów kampanii sprzedażowej kredytu...
Głównym celem projektu było wytypowanie klientów, którzy będą skłonni do skorzystania z oferty lokaty strukturyzowanej.
Przygotowaliśmy dla banku analizę odchodzenia klientów z segmentu mikroprzedsiębiorstw.
Celem projektu było pogłębienie wiedzy o klientach i ich relacjach z innymi bankami.
Celem naszego klienta było zwiększenie sprzedaży kredytów obrotowych i redukcja kosztów prowadzenia kampanii tego produktu.
Przygotowaliśmy model na potrzeby kampanii oferującej limit w rachunku klientom mikro i MŚP.
Głównym celem projektu było zwiększenie wykorzystania kart kredytowych i debetowych poprzez aktywizację klientów, którzy nie korzystali czynnie z tej formy płatności.
Zbudowanie modelu „Next best offer” pozwoliło dobrać spersonalizowane oferty dla klientów, którzy sami kontaktują się z bankiem.
Bank wdrażał strategię utrzymania klientów z segmentu mikroprzedsiębiorstw i MŚP poprzez oferowanie im dodatkowych usług - w tym wypadku leasingu maszyn i samochodów.