Zaawansowana analiza danych CX i raportowanie touchpointów

Typ wydarzenia: Webinarium SPSS&MORE

O wydarzeniu

Webinarium SPSS&MORE to zdalna forma spotkania organizowanego przez Predictive Solutions (dawniej SPSS Polska), w trakcie którego prezentujemy wykorzystanie danych i technologii analitycznych. Spotkania mają na celu dzielenie się doświadczeniem i poszukiwanie inspiracji do własnych działań.

W trakcie trzeciego spotkania webinarium z cyklu „Nowoczesna badania ankietowe w praktyce” skupimy się na obszarze badań, który związany jest ze strategicznym planowaniem i wyciąganiem wniosków wspierających podejmowanie decyzji biznesowych. Operacyjne zarządzanie satysfakcją to jedno, ale wewnętrzna pętla badań jest równie ważna. Skupimy się między innymi na pogłębionych wnioskach, które możemy wyciągnąć z badań satysfakcji – na temat produktów, procesów obsługi klientów, czy przyczyn ich odchodzenia. Zajmiemy się także kwestią komunikacji kultury Customer Experience.

 

korzyści

 

Poprawiaj swoje produkty

Bieżące reagowanie na niezadowolenie klientów jest bardzo ważne, ale analitycy muszą dostarczyć odpowiedzi na szczegółowe pytania, na podstawie których podejmowane są kluczowe decyzje. W trakcie webinarium pokażemy jak w praktyce wykorzystać dane z Close The Loop, CRMu i badań ankietowych aby ciągle doskonalić swoje produkty.

Wspieraj procesy decyzyjne w Twojej organizacji

Stałe monitorowanie wskaźników satysfakcji i przyczyn odejścia klientów pozwala zidentyfikować słabe strony naszej firmy, wadliwe procedury czy błędy ludzkie. W trakcie webinarium pokażemy jak zespół analityczny może wspierać podejmowanie działań optymalizujących procesy obsługi spraw.

Komunikuj kulturę Customer Experience w całej organizacji

Badania ankietowe w wymiarze jakościowym (Close The Loop), jak i ilościowym (Inner Loop) służą nie tylko pomiarowi, ale również temu, aby angażować jak najwięcej zespołów w kulturę Customer Experience. W trakcie webinarium pokażemy jak komunikować ją całej organizacji, tak aby przekonywać do niej jak najwięcej pracowników.

Harmonogram

18 maja 2021
10:50 - 11:00

Zapraszamy do poczekalni. Znajdują się w niej materiały dla uczestników

11:00 - 11:05

Przywitanie uczestników

11:05 - 11:30

Nowoczesne badania ankietowe – podsumowanie cyklu webinarów

  1. Nowe kanały realizacji badań
  2. Operacyjne zarządzanie satysfakcją (Close The Loop)
  3. Strategiczne zarządzanie satysfakcją (Inner Loop)
11:30 - 12:30

Analityczne rekomendacje decyzji – różne źródła, spójne wnioski

  1. Rola analityka we wsparciu decyzji
  2. Ocena efektów działań podejmowanych w procesach Close The Loop
  3. Identyfikacja czynników ryzyka wpływających na odchodzenie klientów
  4. Raportowanie rekomendacji
12: 30- 12:50

Narzędzia do komunikacji Customer Experience w organizacji

12:50 - 13:00

Dyskusja Q&A

13:00

Zakończenie webinarium

 

 ZAPISZ SIĘ

 

Nasi prelegenci

Filip Krzystanek
Filip Krzystanek
Przemysław Solecki
Przemysław Solecki

Filip Krzystanek

Ukończył socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim, specjalizacja badania społeczne i analiza danych. Posiada praktyczne doświadczenie w realizacji badań zachowań konsumenckich wykorzystywanych w celach marketingowych.

W Predictive Solutions zajmuje się współpracą z branżą finansową i mediami. Główne obszary to zwiększanie efektywności działań biznesowych za pomocą analizy danych oraz wsparcie sprzedaży przez precyzyjne, analityczne targetowanie kampanii. Pracuje również z agencjami badawczymi i bankami w zakresie kompleksowych rozwiązań do realizacji badań ankietowych, analizy danych i raportowania.

Przemysław Solecki

Absolwent socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, specjalizacja „Badania społeczne i analiza danych”. Swoje pierwsze doświadczenia zdobywał w Urzędzie Statystycznym w Krakowie, a następnie przez ponad 7 lat zajmował się analizą danych w Dziale Marketingu Grupy RMF. W Predictive Solutions pracuje na stanowisku Starszego Konsultanta ds. Statystycznej Analizy Danych. Specjalizuje się w zagadnieniach badań społecznych, klasycznych metodach analiz ilościowych, wizualizacji oraz automatyzacji.

 OPIEKUN SPOTKANIA

Filip Krzystanek
bankowość i finanse, ubezpieczenia, windykacja, e-commerce, agencje badawcze, usługi konsultingowe, media i reklama, IT, szkolenia

Filip Krzystanek

Menedżer, analityczne rozwiązania biznesowe

  +48 797 727 092

Napisz wiadomość