Webinar: Data Mining w dydaktyce
Data Mining może stać się realnym wsparciem w dydaktyce, pomagając studentom przygotować się na wyzwania życia zawodowego, a wykładowcom – rozwijać praktyczne kompetencje wśród przyszłych absolwentów.
Przeczytaj więcej
Webinar: Co nowego w PS IMAGO PRO 11?
Nowa wersja PS IMAGO PRO jest już dostępna. 30 października 2025 r., podczas naszego webinaru: „PS IMAGO PRO 11 – więcej niż SPSS” przedstawiliśmy usprawnienia programu, obejmujące m.in. eksport wyników oraz analizę danych z wykorzystaniem nowych procedur.
Przeczytaj więcej
Webinar: Jak zostać data hero w swojej organizacji?
Świadome wykorzystanie danych w organizacji stanowi podstawę podejmowania trafnych decyzji. Każda osoba, nie tylko analityk, może nauczyć się poprawnie interpretować dane i przekładać je na konkretne działania.
Przeczytaj więcej
Predictive Solutions z certyfikatem MSUES
Predictive Solutions uzyskało certyfikat MSUES. Jest to potwierdzenie wartości naszych działań szkoleniowych i edukacyjnych, zgodnie z wymaganiami Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.
Przeczytaj więcej
Wystąpienie Predictive Solutions na Forum AML
Trzy dni intensywnych spotkań, rozmów i wspólnej pracy – właśnie tyle trwało jedno z najważniejszych wydarzeń w obszarze przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.
Przeczytaj więcej
Festiwal INSUMMIT 2025
Festiwal INSUMMIT (23–24 września) to wyjątkowa przestrzeń, w której insight spotyka się z innowacją.
Przeczytaj więcej
PS IMAGO PRO 11.0 /// CO NOWEGO
Nowa wersja kompleksowego rozwiązania analityczno-raportującego PS IMAGO PRO jest już dostępna!
Przeczytaj więcej
koRELACJE AML 2025
W dniach 3–5 września 2025 r. w Krakowie zorganizowaliśmy kolejną edycję konferencji koRELACJE AML. To jedno z najważniejszych wydarzeń w Polsce poświęconych tematyce przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. Spotkanie zgromadziło ekspertów z czołowych banków i instytucji finan…
Przeczytaj więcej
M. Rószkiewicz – Analiza klienta
Książka polecana nie tylko studentom i wykładowcom, ale także praktykom, którzy samodzielnie chcieliby zgłębiać obszar marketingu klienta.
Przeczytaj więcej