Webinar: Data Mining w dydaktyce

Strona główna O nas Aktualności

Tekst przeczytasz w:  1 minutę

Data Mining może stać się realnym wsparciem w dydaktyce, pomagając studentom przygotować się na wyzwania życia zawodowego, a wykładowcom – rozwijać praktyczne kompetencje wśród przyszłych absolwentów.

To zagadnienie było główną tematyką webinarium Data Mining w dydaktyce, które odbyło się 13 listopada 2025 roku. Podczas spotkania nasza prelegentka Ekaterina Novokreshchenova, konsultantka ds. analitycznych rozwiązań biznesowych, pokazała, jak nauczanie analizy danych może być przystępne, angażujące i bliskie realiom rynku pracy. Omówiła również znaczenie data miningu jako sposobu odkrywania wzorców i zależności w dużych zbiorach danych. W dydaktyce ten proces pełni szczególnie ważną rolę w rozwijaniu analitycznego myślenia i pracy z rzeczywistymi danymi.

Następnie nasza specjalistka ds. analizy danych – Natalia Afek, zaprezentowała krok po kroku, jak w prosty sposób prowadzić analizę i wizualizację procesów analitycznych za pomocą PS CLEMENTINE PRO.

Podczas webinaru uczestnicy mieli okazję poznać również program ARIADNA, który zapewnia uczelniom kompleksowe wsparcie – od licencji edukacyjnych, po szkolenia i certyfikację studentów.

Dziękujemy serdecznie wszystkim uczestnikom za obecność oraz aktywne uczestnictwo w spotkaniu.


Udostępnij artykuł w social mediach:


Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe