Webinarium "Raportowanie zarządcze i alertowanie systemu Close The Loop "

Tekst przeczytasz w: 1 minutę.
W dobie kryzysu, relacje z klientami są wyjątkowo napięte – testują oni naszą elastyczność, są bardziej wrażliwi na bodźce i skłonni do rezygnacji z usług. Aby utrzymać ich lojalność, poszukujemy informacji o tym czego oczekują i co o nas myślą. Do tego potrzebujemy „oczu i uszu” nastawionych na ich opinie – przede wszystkim po to, by odpowiednio i szybko zareagować

W trakcie webinarium pokazaliśmy jak sprawnie zarządzać satysfakcją klientów, podejmować odpowiednie działania, zawiadywać alertami i angażować obsługę klienta w poprawianie wskaźników satysfakcji.

               

Rozmawialiśmy o:

  • Kluczowych cechach skutecznego systemu Close The Loop;
  • Integracji z nowymi kanałami badań i wewnętrznymi systemami;
  • Szybkiej komunikacji niezadowolenia (alertowaniu) i sprawnym podejmowaniu działań dostosowanych do sytuacji;
  • Praktycznym zaangażowaniu odpowiednich zespołów w szybkie i skuteczne dbanie o klienta;
  • Roli raportowania w procesie rozwoju i zmiany w organizacji.

 

Zapraszamy do obejrzenia skrótu!


Udostępnij artykuł w social mediach


Ustawienia dostępności
Zwiększ wysokość linii
Zwiększ odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Większy kursor