M. Rószkiewicz – Analiza klienta

Tekst przeczytasz w:  3 minuty

Książka polecana nie tylko studentom i wykładowcom, ale także praktykom, którzy samodzielnie chcieliby zgłębiać obszar marketingu klienta.

Analiza klienta – okładka książki

Analiza klienta

Małgorzata Rószkiewicz

Klient jest największą wartością przedsiębiorstwa, dlatego wymaga mądrego zarządzania. Kluczowe stają się działania nakierowane na identyfikację klientów ze względu na ich wartość, rozpoznanie ich preferencji i wzorców zachowań oraz dostosowanie oferty. Wszystko to realizowane w oparciu o informacje pozyskane w efekcie analiz ilościowych.

Zobacz unikalną pozycję z zakresu analizy danych. Drugie wydanie „Analizy klienta” zostało skorygowane, uaktualnione i wzbogacone o rozszerzone opisy wybranych procedur. Aby ułatwić czytelnikowi zrozumienie i przyswojenie prezentowanych w nim treści, udostępniono pliki z danymi do prezentowanych przykładów.

Książka jest polecana nie tylko dla studentów i wykładowców, ale także dla praktyków, którzy samodzielnie chcieliby zgłębiać obszar marketingu klienta.

Zamów teraz

Dlaczego warto

 

Kluczowe metody statystyczne

Książka zawiera podstawowe i bardziej zaawansowane metody statystyczne dostarczające tzw. twardych danych marketingowych w obszarze analizy klienta.

 

Analiza danych w działaniu

Praktyczne przełożenie wiedzy pozyskanej z analiz ilościowych na decyzję w zakresie marketingu klienta. Wszystkie działania zilustrowane są przykładami wykonanymi za pomocą IBM SPSS Statistics (komponent PS IMAGO PRO).

 

Obszary zarządzania klientem

Książka obejmuje wszystkie kluczowe obszary zarządzania klientem. Dostarcza wiedzy w jaki sposób w każdym z nich pozyskiwać informacje, umożliwiające marketerom podejmowanie trafnych decyzji.

Cztery obszary działań nakierowanych na klienta

 

Identyfikacja

rozpoznanie rynku i jego struktur, by w grupie konsumentów wyodrębnić potencjalnych klientów firmy

 

Pozyskanie

rozpoznanie kryteriów i mechanizmów dokonywanych wyborów rynkowych

 

Utrzymanie

rozpoznanie satysfakcji i zadowolenia oraz uwarunkowań lojalności wobec marki

 

Rozwój

rozpoznanie wzorców dokonywanych wyborów

Materiały do pobrania

Spis treści

Pobierz

Fragmenty książki

Pobierz

Dane do ćwiczeń

Pobierz

Opinie

O autorce

prof. dr hab. Małgorzata Rószkiewicz

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej (wówczas Szkoły Głównej Planowania i Statystyki). W 1986 roku otrzymała tytuł doktora nauk ekonomicznych w ramach specjalizacji statystyka i demografia, w 1992 roku tytuł doktora habilitowanego, a w 2011 roku — profesora nauk ekonomicznych. Swe prace naukowe realizuje w ramach trzech specjalizacji badawczych: statystyki, demografii i badań marketingowych. Współpracuje z agencjami badawczymi jako konsultant z zakresu badań ilościowych. Należy do Międzynarodowego Stowarzyszenia Badań Statystycznych (IASA), Europejskiego Towarzystwa Ekonomii Ludnościowej (ESPE) oraz Europejskiego Stowarzyszenia Badań Ludnościowych (EAPS).

Współpracuje z Predictive Solutions od wielu lat. Prowadzi szkolenia z zaawansowanych metod analizy danych dla użytkowników PS IMAGO  PRO. Pełniła funkcję Wiceprzewodniczącej Kapituły programu ARIADNA. Przewodniczyła Komitetowi Naukowemu konferencji Analityczne Wyzwania.

prof. dr hab. Małgorzata Rószkiewicz

Udostępnij artykuł w social mediach:


Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe