Damian Zborowski podczas Festiwalu INSUMMIT opowiedział o tym, jak nowoczesne technologie umożliwiają docieranie do wszystkich klientów w kanałach zdalnych i szybkie zbieranie dokładnych danych. W trakcie wystąpienia wyjaśnił, jak włączenie oceny w proces biznesowy pomaga go usprawnić. Dzięki temu zyskujemy feedback jeszcze w aplikacji, tuż po tym jak klient kończy dany proces – np. składania wniosku kredytowego. Dopiero później następuje wylogowanie z aplikacji.
Festiwal INSUMMIT, odbywający się w dniach 24-25 września, to wydarzenie dedykowane aktualnym trendom konsumenckim i społecznym. W programie podejmowano tematy związane z najświeższymi trendami: w innowacjach, analityce, odpowiedzialności marek. Oprócz tego, oczywiście, dobrze już wszystkim znany motyw – czyli sztuczna inteligencja (AI). Wystąpienia, prowadzone przez ekspertów największych marek w Polsce, dostarczyły wielu ciekawych insightów i informacji.
Konferencja zainspirowała nas do dalszych działań. Jesteśmy dumni, że mogliśmy wspierać to wydarzenie. Dziękujemy organizatorom za dobre przygotowanie, a uczestnikom za możliwość ciekawych rozmów na powyższe tematy.