Webinarium: Skuteczne kampanie wspierane machine learning

Tekst przeczytasz w:  1 minutę

We wtorek, 19 listopada, odbyło się webinarium „Skuteczne kampanie wspierane machine learning”, podczas którego uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się, jak trafnie identyfikować klientów do kampanii, korzystając z własnych danych.  

Wydarzenie poprowadziły dwie prelegentki: Natalia Afek i Ekaterina Novokreshchenova. Omówiły one zalety, jak i wyzwania związane ze wsparciem kampanii przy wykorzystaniu machine learning. Ponadto opowiedziały, jak precyzyjnie targetować ofertę do obecnych klientów i wyjaśniły, dlaczego typowanie klientów to klucz do zyskownych kampanii, a także jak optymalizować modele do kampanii. Oczywiście prezentacje nie ograniczały się jedynie do teorii – były poparte solidnymi przykładami naszych case study. 

W trakcie trwania webinarium uczestnicy mieli możliwość zadawania pytań. Odpowiedzi udzieliliśmy w zamykającej spotkanie sesji Q&A. Ten istotny element naszych webinariów umożliwia nam bezpośrednią interakcję z uczestnikami, jak i rozwiewanie wszelkich wątpliwości, które mogą się pojawić podczas prezentacji. 

Dziękujemy wszystkim za obecność i aktywne uczestnictwo w spotkaniu! 


Udostępnij artykuł w social mediach:


Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe