Rozszerzony serwis techniczny oprogramowania
- Predictive Solutions (dawniej SPSS Polska) świadczy rozszerzony serwis techniczny oprogramowania IBM SPSS Klientom, którzy zawarli z Predictive Solutions umowę uprawniającą do rozszerzonego serwisu technicznego, w stosunku do oprogramowania IBM SPSS objętego tą umową.
- O ile umowa uprawniająca do rozszerzonego serwisu technicznego nie stanowi inaczej, rozszerzony serwis techniczny oprogramowania IBM SPSS obejmuje:
- dostarczenie wszystkich nowych i udoskonalonych wersji oprogramowania IBM SPSS, wprowadzonych przez Predictive Solutions do sprzedaży w okresie obowiązywania umowy uprawniającej do rozszerzonego serwisu technicznego, w terminie trzydziestu (30) dni od daty rozpoczęcia dystrybucji tych wersji przez Predictive Solutions;
- wsparcie (telefoniczne lub za pośrednictwem e-mail) w zakresie rozwiązywania ewentualnych problemów z oprogramowaniem IBM SPSS w zakresie:
- instalacji i konfiguracji;
- interpretacji komunikatów o błędach;
- identyfikacji przyczyn nieprawidłowego działania;
- poszukiwania metod rozwiązania zidentyfikowanych problemów;
- identyfikacji podstawowych procedur i funkcji w interfejsie;
- podstawowych wyjaśnień dotyczących definicji i założeń metod obliczeniowych oraz prezentacji wyników;
- identyfikacji procedur, które można użyć do określonego typu analizy;
- niejasnych przykładów zamieszczonych w dokumentacji;
- niewystarczająco udokumentowanych funkcji i procedur;
- pomoc w uruchamianiu procedur.
- Wsparcie, o którym mowa w pkt. 2.b., Predictive Solutions zapewnia w dni robocze w godzinach 9.00 - 16.00.
- Wsparcie, o którym mowa w pkt. 2.b., Predictive Solutions świadczy w stosunku do wersji oprogramowania IBM SPSS podlegających serwisowi. Aktualna lista wersji oprogramowania IBM SPSS podlegających serwisowi znajduje się na stronie www.predictivesolutions.pl/serwisowane-programy.
- Numer telefonu wsparcia technicznego Predictive Solutions: +12 636 96 80.
- Adres e-mail wsparcia technicznego Predictive Solutions: serwis@predictivesolutions.pl.
- Pomoc techniczną można także uzyskać poprzez stronę www wsparcia technicznego Predictive Solutions — www.support.predictivesolutions.pl.
- Osobą upoważnioną do otrzymywania serwisu jest REPREZENTANT TECHNICZNY wyspecyfikowany w umowie uprawniającej do rozszerzonego serwisu technicznego.