To technika używana do poszukiwania ukrytych wzorców podobieństwa w analizie opinii, wartości, pozycjonowaniu marek czy w analizach sieci społecznych. Podczas webinarium “Cyfrowy kalejdoskop - odkrywanie ukrytych wzorów” odpowiedzieliśmy między innymi na pytania:
- jakie cechy samochodów wpływają na ich ocenę przez potencjalnych klientów?
- jak określić podobieństwo między markami?
- jak zinterpretować ocenę różnych aspektów życia w poszczególnych dzielnicach?
- jak zbudować rekomendacje sprzedażowe na podstawie analizy koszyków zakupowych?
Spotkania zakończyła sesja Q&A podczas której zastanawialiśmy się między innymi nad możliwością wykorzystania skalowania wielowymiarowego do przewidzenia wyników wyborów.
Zachęcamy do obejrzenia skrótu spotkania, a osoby zainteresowane wykorzystaniem w swojej pracy map percepcyjnych z PS IMAGO PRO lub szkoleniami z zakresu skalowania wielowymiarowego zapraszamy do kontaktu z Marzeną Ciesielską.