Webinarium "Inteligentna analityka w dobie klienta 3.0"

Tekst przeczytasz w: 1 minutę.

Klient 3.0. jest świadomy cen produktów, maksymalnie wykorzystuje rabaty i kupuje w wielu źródłach. Czy można go opisać i zrozumieć przy pomocy data science? :)

Podczas webinarium pokazaliśmyjak dzięki PS CLEMENTINE PRO "zaprząc do pracy" posiadane i pozyskane dane, i:

  • przewidzieć, jakie produkty nasz klient kupuje u konkurencji
  • zbadać najważniejsze czynniki wpływające na zakup w danym punkcie
  • ustalić optymalny poziom rabatu
  • ustalić optymalny poziom zaopatrzenia

Dodatkowo zaprezentowaliśmy możliwości PS CLEMENTINE PRO 3.0 w zakresie automatyzacji zadań. Proces omówiliśmy na przykładzie hipotetycznego producenta żeli dezynfekcyjnych, który dostosowuje produkcję i dystrybucję do aktualnej sytuacji epidemiologicznej w kilku krajach. Zapraszamy do obejrzenia skrótu!


Oceń artykuł:

Udostępnij artykuł w social mediach

Zostańmy w kontakcie!

Chcesz dostawać wiadomości o nowych wpisach na blogu
i webinarach z zakresu analizy danych?
Zapisz się na powiadomienia e-mail.