W realizowanym projekcie budowaliśmy modele określające prawdopodobieństwo skorzystania z leasingu, które zostały wykorzystywane przez bank do wytypowania klientów do kampanii sprzedażowych.
PROBLEM
- Brak wsparcia analitycznego dla kampanii z obszaru leasingu.
ROZWIĄZANIE
- Budowa modelu predykcyjnego dla klientów instytucjonalnych (mikroprzedsiębiorstwa i MŚP) opisującego skłonność do korzystania z leasingu.
- Budowa modelu dedykowanego dla leasingu maszyn.
- Budowa dedykowanego modelu dla leasingu samochodów.
- Wdrożenie cyklicznego, miesięcznego procesu skoringowego dostarczającego informacji o skłonności do skorzystania z oferty banku w tym zakresie.
Efekt/korzyści:
- Uruchomienie precyzyjnie targetowanych kampanii dla produktów leasingowych.
- Zmniejszenie baz sprzedażowych i uzyskanie czasu potrzebnego na dopracowanie przez konsultantów sprzedaży trudnego produktu.
Diagnoza luki w sprzedaży leasingu
Szczegóły projektu
Czas realizacji | Oprogramowanie | Zaangażowany zespół |
6 tygodni |
|
|