Dominanta, mediana i średnia – miary tendencji centralnej
Miary tendencji centralnej pozwalają odpowiedzieć na pytanie jaka wartość jest typowa dla badanej zmiennej. Podstawowymi miarami tendencji centralnej jest dominanta, mediana oraz...
Miary tendencji centralnej pozwalają odpowiedzieć na pytanie jaka wartość jest typowa dla badanej zmiennej. Podstawowymi miarami tendencji centralnej jest dominanta, mediana oraz...
Jednym z rodzajów pytań wykorzystywanych w badaniach ankietowych są pytania otwarte. Kategoryzacja zebranych dzięki nim odpowiedzi jest czasochłonna i żmudna, szczególnie jeśli...
Kompleksowy system zarządzania wiedzą w firmie wymaga integracji - integracji procesów i narzędzi, które za te procesy odpowiadają. Jak więc stworzyć kompletny system analityczny,...
Prawdopodobieństwo zajścia zjawiska bardzo często uzależnione jest od czasu – im dłużej będziemy próbować, tym większa szansa, że w końcu osiągniemy sukces :).
PS IMAGO PRO to wszechstronne narzędzie zapewniające analitykom kompleksowe wsparcie w całym procesie analizy danych – od pozyskania i przygotowania danych po publikację...
Chętnie porozmawiamy na tematy dotyczące zastosowania analizy danych w twoich działaniach.
Dysponujemy wiedzą z wielu obszarów i znamy specyfikę branż.