Usługi

Połączmy nasze doświadczenia

Strona główna Usługi

Predictive Solutions (dawniej: SPSS Polska) jako firma od początku swojego istnienia zajmująca się narzędziami analitycznymi i ich wykorzystaniem w praktyce oferuje szerokie spektrum usług związanych z zaawansowaną analizą danych. Od swojego powstania w 1991 roku poszerza zakres obszarów analitycznych, w których oferuje wsparcie swoim klientom, począwszy od analiz statystycznych, poprzez data mining, do data science.

Dziś oferowane analizy obejmują nie tylko wykorzystanie danych ilościowych, ale też danych tekstowych poprzez wykonywanie analiz typu text mining z użyciem algorytmów opartych o przetwarzanie języka naturalnego.

Optymalizacja zamówień

Dla jednego z klientów z branży e-commerce przygotowaliśmy rozwiązanie, które optymalizuje proces realizacji zamówień. Wykorzystaliśmy różnego typu dane do zbudowania modeli predykcyjnych, które identyfikują podejrzane przypadki występujące w systemie składania zamówień. Dzięki wiedzy eksperckiej, …

Przeczytaj więcej

Optymalizacja serwisowania maszyn

Jeden z naszych klientów, producent części, prowadził prace serwisowe w oparciu o ustalony harmonogram. Często okazywało się, że wskazywane w harmonogramie prac serwisowych części wcale nie wymagają wymiany. Opracowaliśmy model przewidujący realny stopień zużycia części maszyn. Analizując dane wyod…

Przeczytaj więcej

Analiza skutków fuzji operatorów telekomunikacyjnych

Dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej przygotowaliśmy analizę wpływu konsolidacji operatorów telekomunikacyjnych na sytuację klientów detalicznych.

Przeczytaj więcej

Ocena skłonności do skorzystania z karty kredytowej

Dla jednego z banków  zbudowaliśmy model  pozwalający  przewidzieć skłonność klientów do skorzystania z oferty na jeden z typów karty kredytowej. 

Przeczytaj więcej

Ocena skłonności klientów do skorzystania z oferty na kredyt gotówkowy

Zbyt szerokie kierowanie kampanii powoduje, że komunikaty trafiają do klientów, którzy nie są zainteresowani ofertą. Tym samym „uodparniają” się oni na przekazy reklamowe.  Odpowiedni dobór grupy docelowej kampanii pozwala rozwiązać ten problem i „przenieść” klientów do kampanii promujących produkt…

Przeczytaj więcej

Tworzenie rekomendacji produktowych

Jedna z największych firm z branży FMCG zleciła nam stworzenie systemu rekomendacji produktów, który realnie przełoży się na zwiększenie wartości koszyka.

Przeczytaj więcej

Predykcja poziomu akceptacji ceny

Dla jednej z największych firm z branży FMCG przygotowaliśmy rozwiązanie pozwalające określać w czasie rzeczywistym minimalny poziom rabatu, który skłoni danego klienta do zakupu danego produktu.

Przeczytaj więcej

Aktywizacja klientów i określenie prawdopodobieństwa powtórnego zakupu

Budowa modelu predykcyjnego dla zagadnienia aktywizacji klientów dla firmy wysyłkowej, komunikującej swoją ofertę klientom poprzez sezonowy katalog.

Przeczytaj więcej

Poszerzenie grupy docelowej kampanii w oparciu o analizy eksploracyjne

Dla naszego Klienta przygotowaliśmy analizy eksploracyjne zmierzające do wykrycia możliwości i wsparcia decyzji o poszerzeniu bazy leadów kampanii sprzedażowej kredytu gotówkowego.

Przeczytaj więcej

Zwiększenie sprzedaży produktów inwestycyjnych

Głównym celem projektu było wytypowanie klientów, którzy będą skłonni do skorzystania z oferty lokaty strukturyzowanej.

Przeczytaj więcej

Analiza odchodzenia klientów

Przygotowaliśmy dla banku analizę odchodzenia klientów z segmentu mikroprzedsiębiorstw.

Przeczytaj więcej

Segmentacja klientów w oparciu o korzystanie z usług konkurencji

Celem projektu było pogłębienie wiedzy o klientach i ich relacjach z innymi bankami.

Przeczytaj więcej

Zwiększenie efektywności kampanii sprzedażowej kredytu obrotowego

Celem naszego klienta było zwiększenie sprzedaży kredytów obrotowych i redukcja kosztów prowadzenia kampanii tego produktu.

Przeczytaj więcej

Zwiększenie efektywności kampanii sprzedażowej overdraftu

Przygotowaliśmy model na potrzeby kampanii oferującej limit w rachunku klientom mikro i MŚP.

Przeczytaj więcej

Zwiększenie korzystania z kart kredytowych

Głównym celem projektu było zwiększenie wykorzystania kart kredytowych i debetowych poprzez aktywizację klientów, którzy nie korzystali czynnie z tej formy płatności.

Przeczytaj więcej

Reaktywne oferowanie produktów

Zbudowanie modelu „Next best offer” pozwoliło dobrać spersonalizowane oferty dla klientów, którzy sami kontaktują się z bankiem.

Przeczytaj więcej

System rekomendacji produktowych w B2B i ustalenie minimalnego rabatu

Projekt realizowany dla jednej z największych firm hurtowych z branży FMCG.

Przeczytaj więcej

Przewidywanie odejścia klienta

Dla ogólnopolskiej sieci sprzedaży hurtowej FMCG  wdrożyliśmy  model predykcyjny odchodzenia klientów.

Przeczytaj więcej

Zatrzymanie klientów przez dobór oferty

Bank wdrażał strategię utrzymania klientów z segmentu mikroprzedsiębiorstw i MŚP poprzez oferowanie im dodatkowych usług - w tym wypadku leasingu maszyn i samochodów.

Przeczytaj więcej

Zaufali nam

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Zainteresowaliśmy Cię?

Chętnie porozmawiamy na tematy dotyczące zastosowania analizy danych w Twoich działaniach

Dysponujemy wiedzą z wielu obszarów i znamy specyfikę branż.

Ekaterina  Novokreshchenova

Ekaterina Novokreshchenova

Starszy konsultant, analityczne rozwiązania biznesowe

666669081
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe