Oferowane przez nas szkolenia koncentrują się na analizie danych lub zagadnieniach z nią powiązanych. Na kursach obsługowych uczymy, jak korzystać z narzędzi analitycznych z użyciem interfejsu użytkownika. Na tych szkoleniach poznasz także tajniki wykorzystania skryptu (Syntax, Python, R). Języki te są przydatne do efektywnego wykonywania codziennych zadań, wypracowania własnych rozwiązań, czy zautomatyzowania pracy powtarzalnej. Wybierając szkolenia analityczne, opanujesz klasyczne techniki statystyczne, maszynowego uczenia i sztucznej inteligencji. Dla szkoleń z tej grupy ważne jest poznawanie podstaw oraz dobre zrozumienie działania technik analitycznych. Praktyczne wykorzystywanie wiedzy analitycznej musi być oparte o wiedzę teoretyczną. Jeśli chcesz wspierać decyzje biznesowe na podstawie zaawansowanej analizy rynku i klientów, to sięgnij po kursy z obszaru marketingu i analitycznego CRM-u. W tych szkoleniach techniki analityczne są dla nas narzędziem pomagającym w podejmowaniu decyzji biznesowych, a nie celem samym w sobie.