Oferowane przez nas szkolenia koncentrują się na analizie danych lub zagadnieniach z nią powiązanych. Na kursach obsługowych uczymy, jak korzystać z narzędzi analitycznych z użyciem interfejsu użytkownika. Na tych szkoleniach poznasz także tajniki wykorzystania skryptu (Syntax, Python, R). Języki te są przydatne do efektywnego wykonywania codziennych zadań, wypracowania własnych rozwiązań, czy zautomatyzowania pracy powtarzalnej. Wybierając szkolenia analityczne, opanujesz klasyczne techniki statystyczne, maszynowego uczenia i sztucznej inteligencji. Dla szkoleń z tej grupy ważne jest poznawanie podstaw oraz dobre zrozumienie działania technik analitycznych. Praktyczne wykorzystywanie wiedzy analitycznej musi być oparte o wiedzę teoretyczną. Jeśli chcesz wspierać decyzje biznesowe na podstawie zaawansowanej analizy rynku i klientów, to sięgnij po kursy z obszaru marketingu i analitycznego CRM-u. W tych szkoleniach techniki analityczne są dla nas narzędziem pomagającym w podejmowaniu decyzji biznesowych, a nie celem samym w sobie.
Linie tematyczne

Obsługowe
Szkolenia te kierowane są do osób, które chcą efektywnie korzystać z aplikacji analitycznych takich jak PS IMAGO PRO, czy IBM SPSS Statistics. Program tych kursów łączy nasze doświadczenia z codziennej pracy analitycznej z bogatą praktyką szkoleniową. Zamiast suchego omawiania kolejnych funkcjonalności programu, prezentujemy na ciekawych przykładach, jak podejść do kolejnych etapów przygotowania i analizy danych. Uczestnicy szkoleń począwszy od poziomu średniozaawansowanego uzyskują wiedzę i umiejętności niezbędne do tego, by automatyzować czynności związane z analizą danych.
Dowiedz się więcej!

Statystyczne
Grupa szkoleń, które uczą korzystania z technik statystycznych, choć wolimy nazywać je kursami analizy danych. Nasze szkolenia są przeznaczone dla osób, które chcą dokładniej poznać i zrozumieć poszczególne procedury analityczne, by następnie zastosować je w swojej pracy, niezależnie od branży. W trakcie szkoleń dogłębnie podchodzimy do każdej z technik, ucząc jak działa, ale także jakie są jej ograniczenia i kiedy nie należy jej stosować. Wszystko to jest zaprezentowane na interesujących przykładach, co zapewnia utrwalenie wiedzy i umiejętności.
Dowiedz się więcej!

Ankietowe
Szkolenia z tej grupy uczą praktycznych aspektów realizacji badań ankietowych. Kładą nacisk na takie elementy warsztatu jak: przygotowanie projektu badań, dobór próby, budowa kwestionariuszy, gromadzenie danych, ważenie i analizę braków danych oraz tworzenie raportów. Wykorzystując naszą wiedzę i doświadczenie skupiamy się na tych zagadnieniach, które zwykle sprawiają problemy i to nie tylko początkującym badaczom i analitykom. Podpowiadamy jak zorganizować sobie pracę przy sporadycznie pojawiających się projektach badawczych, a jak w sytuacji, gdy badania będą stanowić istotną część naszej codziennej aktywności zawodowej.
Dowiedz się więcej!

Marketingowe
Szkolenia te dotykają zagadnień związanych z analitycznym wsparciem kampanii marketingowych oraz tematyki związanej z zagadnieniami analitycznego CRM. W wielu obszarach znajomość technik analizy danych jest niewystarczająca, by móc ją skutecznie wykorzystać w praktyce — konieczna jest też wiedza merytoryczna z tego obszaru. Przykładowo, by skutecznie adresować oferty do klientów, potrzebna jest wiedza o tym, jak są budowane i jak przebiegają kampanie marketingu bezpośredniego. W konsekwencji, szkolenia z tej linii mają uczyć analizy danych w określonym kontekście biznesowym, pokazując kiedy, jak i do czego jej użyć.
Dowiedz się więcej!

Predykcyjne
Ta linia kursów pokazuje, jak wiele informacji można uzyskać z istniejących danych i jak za ich pomocą budować modele predykcyjne. W ramach tych szkoleń uczymy posługiwania się technikami maszynowego uczenia i sztucznej inteligencji wykorzystywanymi w takich obszarach jak data mining i data science. Pokazujemy jak w praktyce realizować projekty, by zbudowane w ich trakcie modele predykcyjne dawały skuteczne rekomendacje. Kursy tej serii podchodzą do zagadnień kompleksowo, omawiając każdy z etapów projektu. Począwszy od audytu i przygotowania danych, poprzez budowę i ewaluację modelu, a na integracji modeli z systemami informatycznymi kończąc.
Dowiedz się więcej!

Niestandardowe
Nie zawsze temat szkolenia i jego zakres odpowiadają uczestnikom, czasem problemem jest termin. W takich przypadkach zachęcamy do skorzystania ze szkoleń organizowanych na zlecenie. Kurs może być realizowany według standardowego planu lub jego zakres może obejmować połączone plany kilku szkoleń lub wybrane zagadnienia. Pozwala to w sposób niemal idealny dopasować szkolenie do własnych potrzeb. Co więcej, prezentowane zagadnienia i analizy mogą być realizowane z wykorzystaniem danych klienta i stanowić podstawę do tego, by zbudować od podstaw szkolenie dopasowane do indywidulanych potrzeb zamawiającego.
Dowiedz się więcej!
Praktyczna wiedza
Wykładowcy to praktycy analizy danych, których wiedza i doświadczenie są gwarancją jakości.
Oryginalne materiały
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe przygotowane przez trenerów CS Predictive Solutions.
Aktualizowane programy
Programy szkoleń są dostosowywane do zmieniających się realiów pracy i zadań analityków.
Kompetencje analityczne
Predictive Solutions to firma oferująca i wdrażająca narzędzia analityczne IBM SPSS od 1991 roku.
Doświadczenie szkoleniowe
Od 1996 roku CS Predictive Solution zrealizowało setki kursów i przeszkoliło tysiące uczestników.