Nie zawsze temat szkolenia i jego zakres odpowiadają uczestnikom, czasem problemem jest termin. W takich przypadkach zachęcamy do skorzystania ze szkoleń organizowanych na zamówienie. Kurs może być realizowany według standardowego planu lub obejmować wybrane zagadnienia. Jeśli twoja branża wymaga specyficznych danych to możemy z nich skorzystać przygotowując materiały do ćwiczeń. Dzięki elastycznemu podejściu do merytoryki oraz kwestii logistycznych jesteśmy w stanie dopasować szkolenie do potrzeb organizacji, którą reprezentujesz.
Rodzaje szkoleń
W zależności od skali dopasowania możemy wyróżnić trzy rodzaje kursów na zlecenie:
- Standardowe - oparte o standardowy program szkoleniowy,
- Kompilacje - będące kompilacją już istniejących programów kursów,
- Dedykowane - o zakresie i przykładach przygotowanych indywidualnie.
Zobacz standardowe programy szkoleń.
Jeśli potrzebujesz porady w zakresie dopasowania szkolenia do swoich potrzeb zapraszamy do kontaktu.

STANDARDOWE
To szkolenia zgodne z tematyką kursów standardowych, organizowane dla grupy pracowników firmy zamawiającej. W naszej praktyce zdarzało się też, iż firma zlecająca zapraszała do udziału w kursie pracowników zaprzyjaźnionej firmy, by podzielić się kosztami - taka możliwość również istnieje. Wystarczy z palety szkoleń oferowanych przez Centrum Szkoleniowe Predictive Solutions wybrać to, który Cię interesuje, a następnie wspólnie z nami ustalić termin i lokalizację.

KOMPILACJE
Przy tym podejściu pojawia się możliwość kompilacji tematów z wielu kursów lub zmiany zakresu. Załóżmy, że w szkoleniu chce wziąć udział grupa pracowników o zróżnicowanym poziomie znajomości programu, ale o ugruntowanej wiedzy statystycznej. Wtedy przykładowo zaproponujemy zaawansowany kurs analizy danych, poprzedzony jednodniowym wprowadzeniem ze szkolenia obsługowego. Dzięki temu wszyscy kursanci będą potrafili sprawnie posługiwać się programem, zanim prowadzący przejdzie do zaawansowanych zagadnień statystycznych. W tym wypadku zakres zmian nie wymaga od nas gruntownych modyfikacji agend szkoleniowych, a co za tym idzie możliwe są szybkie terminy ich realizacji.

DEDYKOWANE
W tym scenariuszu przewidujemy możliwość pojawienia się dodatkowych elementów, tj: nowych zagadnień analitycznych, części praktycznej opartej o dane klienta, rozbudowy materiałów szkoleniowych itp. Dostosowanie tematyki kursów może również dotyczyć doboru technik analitycznych pod kątem potrzeb klienta. Przykładowe tematy kursów na zlecenie:
- analiza migracji klientów w firmach telekomunikacyjnych,
- badania satysfakcji klientów - od projektu do wyników,
- wykrywanie nadużyć z wykorzystaniem technik drążenia danych,
- analityczny CRM jako sposób na zwiększenie liczby klientów, ich wartość oraz lojalności.
W praktyce oznacza to potrzebę uzgodnienia terminu szkolenia z wyprzedzeniem, tak aby nasi trenerzy mogli je dobrze przygotować.