Zaczęliśmy od części teoretycznej - dr Joanna Karłowska - Pik z Katedry Teorii Prawdopodobieństwa i Analizy Stochastycznej Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu przybliżyła uczestnikom najważniejsze zagadnienia, czyli:
- jakie problemy są rozwiązywane za pomocą drzew decyzyjnych ?
- jaka jest budowa drzew decyzyjnych i zasady ich działania ?
- jakie są wady i zalety wykorzystania drzew decyzyjnych ?
W części praktycznej dr Rafał Waśko pokazał jak ocenić przykładową kampanię marketingową. Dzięki zastosowaniu procedury drzew decyzyjnych opartych o algorytm chaid określiliśmy zmienne, które mają największy wpływ na zaintersowanie ofertą i wyodrębniliśmy segmenty odbiorćów, które były najbardziej skłonne do odpowiedzi na ofertę ubezpieczeniową. Uzupełnieniem analizy była prezentacja wyników na przygotowanych w PS IMAGO PRO dashboardzie.
Zachęcamy do obejrzenia skrótu.
Informacje o kolejnych webinarach będę pojawiać się w naszych social mediach - jeżeli nie chcecie ich przegapić, zalajkujcie nas na Facebooku i Linkedin: