W webinarium poświęconym analizie korespondencji wzięło udział ponad 200 osób. Mamy nadzieję, że udało nam się je przekonać do praktycznego wykorzystywania tej techniki :).
Analiza korespondencji jest szczególnie pomocna w zrozumieniu zależności występujących w danych jakościowych. Dzięki niej możemy łatwo, bez konieczności korzystania z rozbudowanych tabel krzyżowych, poznać i zobrazować relacje pomiędzy kategoriami zmiennych. Wykorzystywana jest np. w marketingu (do określenia pozycji produktu na rynku), ale także wtedy, kiedy badamy zaufanie do instytucji, czy chcemy się dowiedzieć, co wpływa na wybór kierunku studiów przez studentów.
W pierwszej części webinarium przedstawiliśmy rodzaje i główne założenia analizy korespondencji. W drugiej sięgnęliśmy po praktyczny przykład realizacji analizy w PS IMAGO PRO. Jak wykorzystać mapy percepcji do analizy pozycjonowania przykładowych marek piwa? Jak z pomocą analizy korespondencji podejmować strategiczne decyzje dotyczące przyszłości marek? Zobaczcie sami na filmiku.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na pytania.