MC 1 /// marketingowe /// podstawowy
Przygotowywanie danych, podstawowe analizy, raporty
Kurs ten uczy jak szybko i skutecznie przeprowadzać analizę danych i przygotowywać raporty z analiz marketingowych. Opierając się na praktycznych przykładach, prezentuje kolejne etapy pracy analityka od przygotowania danych, do przeprowadzania podstawowych analiz i przygotowania raportów. Dużo uwagi zostanie poświęcone interpretacji i wyciąganiu wniosków z analizy.
Przeczytaj więcejMC 2 /// marketingowe /// średniozaawansowany
Analiza rynku przy użyciu technik wielowymiarowych
Prezentowane na kursie techniki wielowymiarowe takie jak: regresja, analiza głównych składowych, czy analiza czynnikowa, pozwalają uwzględnić wiele cech opisujących zjawiska i wydobyć ukrytą w nich strukturę zależności. Jest to przydatne w analizach marketingowych, gdzie opisujemy zachowania, preferencje i postawy klientów za pomocą wielu powiązanych zmiennych.
Przeczytaj więcejMC 2a /// marketingowe /// średniozaawansowany
Segmentacja rynku i profilowanie klientów
Zadaniem kursu jest pokazanie, na których etapach procesu segmentacji i profilowania mogą zostać wykorzystane takie techniki jak: hierarchiczna analiza skupień, metoda k-średnich i drzewa klasyfikacyjne. Celem tego szkolenia jest też zapoznanie uczestników z analitycznymi metodami oceny jakości segmentacji oraz określania profili klientów wpadających do segmentów.
Przeczytaj więcejMC 2b /// marketingowe /// średniozaawansowany
Analityczny wybór grup docelowych do kampanii marketingu bezpośredniego
To kurs dotyczący praktycznych aspektów analitycznego wyboru grup docelowych do kampanii marketingu bezpośredniego. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania technik sztucznej inteligencji w tym obszarze. Adresujmy go do osób, które zajmują się tworzeniem grup docelowych lub są zaangażowane w operacyjną realizację kampanii.
Przeczytaj więcejMC 3a /// marketingowe /// zaawansowany
Pozycjonowanie z wykorzystaniem map percepcyjnych i technik skalowania optymalnego
Kurs jest adresowany do osób zainteresowanych prowadzeniem analizy marketingowych mających na celu porównanie pozycji rynkowej marek i produktów z użyciem biplotów. Zadaniem kursu jest pokazanie procesu tworzenia map percepcyjnych z użyciem technik wielowymiarowych takich jak: analiza korespondencji, czy analiza głównych składowych dla zmiennych jakościowych.
Przeczytaj więcejMC 3b /// marketingowe /// zaawansowany
Kształtowanie produktów i segmentacja rynku w oparciu o preferencje konsumentów
Kurs koncentruje się na praktycznych aspektach analizy i oceny preferencji produktowych konsumentów. Zadaniem tego szkolenia jest też pokazanie jak wyodrębniać segmenty klientów na podstawie wyników analizy preferencji produktowych. W jego trakcie omówiona zostanie analiza łącznego oddziaływania cech (conjoint) oraz hierarchiczna analiza skupień i analiza k-średnich.
Przeczytaj więcejChętnie odpowiemy na twoje pytania, skontaktuj się z nami w sprawie oferty.