Szkolenia marketingowe

Strona główna Szkolenia i seminaria Szkolenia marketingowe
MC 1 /// marketingowe /// podstawowy

Przygotowywanie danych, podstawowe analizy, raporty

Kurs ten uczy jak szybko i skutecznie przeprowadzać analizę danych i przygotowywać raporty z analiz marketingowych. Opierając się na praktycznych przykładach, prezentuje kolejne etapy pracy analityka od przygotowania danych, do przeprowadzania podstawowych analiz i przygotowania raportów. Dużo uwagi zostanie poświęcone interpretacji i wyciąganiu wniosków z analizy.

Przeczytaj więcej
MC 2 /// marketingowe /// średniozaawansowany

Analiza rynku przy użyciu technik wielowymiarowych

Prezentowane na kursie techniki wielowymiarowe takie jak: regresja, analiza głównych składowych, czy analiza czynnikowa, pozwalają uwzględnić wiele cech opisujących zjawiska i wydobyć ukrytą w nich strukturę zależności. Jest to przydatne w analizach marketingowych, gdzie opisujemy zachowania, preferencje i postawy klientów za pomocą wielu powiązanych zmiennych.

Przeczytaj więcej
MC 2a /// marketingowe /// średniozaawansowany

Segmentacja rynku i profilowanie klientów

Zadaniem kursu jest pokazanie, na których etapach procesu segmentacji i profilowania mogą zostać wykorzystane takie techniki jak: hierarchiczna analiza skupień, metoda k-średnich i drzewa klasyfikacyjne. Celem tego szkolenia jest też zapoznanie uczestników z analitycznymi metodami oceny jakości segmentacji oraz określania profili klientów wpadających do segmentów.

Przeczytaj więcej
MC 2b /// marketingowe /// średniozaawansowany

Analityczny wybór grup docelowych do kampanii marketingu bezpośredniego

To kurs dotyczący praktycznych aspektów analitycznego wyboru grup docelowych do kampanii marketingu bezpośredniego. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania technik sztucznej inteligencji w tym obszarze. Adresujmy go do osób, które zajmują się tworzeniem grup docelowych lub są zaangażowane w operacyjną realizację kampanii.

Przeczytaj więcej
MC 3a /// marketingowe /// zaawansowany

Pozycjonowanie z wykorzystaniem map percepcyjnych i technik skalowania optymalnego

Kurs jest adresowany do osób zainteresowanych prowadzeniem analizy marketingowych mających na celu porównanie pozycji rynkowej marek i produktów z użyciem biplotów. Zadaniem kursu jest pokazanie procesu tworzenia map percepcyjnych z użyciem technik wielowymiarowych takich jak: analiza korespondencji, czy analiza głównych składowych dla zmiennych jakościowych.

Przeczytaj więcej
MC 3b /// marketingowe /// zaawansowany

Kształtowanie produktów i segmentacja rynku w oparciu o preferencje konsumentów

Kurs koncentruje się na praktycznych aspektach analizy i oceny preferencji produktowych konsumentów. Zadaniem tego szkolenia jest też pokazanie jak wyodrębniać segmenty klientów na podstawie wyników analizy preferencji produktowych. W jego trakcie omówiona zostanie analiza łącznego oddziaływania cech (conjoint) oraz hierarchiczna analiza skupień i analiza k-średnich.

Przeczytaj więcej

Porozmawiajmy

O szkoleniu dopasowanym do Twoich potrzeb

Chętnie odpowiemy na twoje pytania, skontaktuj się z nami w sprawie oferty.

Filip  Krzystanek

Filip Krzystanek

Zastępca dyrektora, analityczne rozwiązania biznesowe

797727092
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe