OB 1 /// obsługowe /// podstawowy
OB 1
Celem szkolenia jest zapoznanie jego uczestników z oprogramowaniem w zakresie pozwalającym na efektywny start. Kurs poprzez praktyczne przykłady prezentuje kolejne kroki, które wykonuje analityk: od wprowadzania danych i ich opisu poprzez transformacje, nieodzowne przy przygotowaniu danych do anali…
Przeczytaj więcejOB 1a /// obsługowe /// podstawowy
OB 1a
Szkolenie koncentruje się na efektywnym projektowaniu i zarządzaniu procesami analitycznymi. Oprócz obsługi IBM SPSS Modeler uczestnicy nauczą się wykorzystywać repozytorium systemu PS CLEMENTINE PRO oraz jego możliwości w zakresie pracy grupowej. Kurs przeznaczony jest dla osób, które chcą poznać …
Przeczytaj więcejOB 1b /// obsługowe /// podstawowy
OB 1b
Szkolenie ma pozwolić na sprawne poruszanie się po środowisku R, którego składowymi są język, platforma programistyczna oraz zbiór pakietów oferujących dodatkowe funkcjonalności. Kurs obejmuje różne aspekty pracy: od omówienia sposobu działania języka R, poprzez przetwarzanie i operacje na różnych …
Przeczytaj więcejOB 2 /// obsługowe /// średniozaawansowany
OB 2
Na tym szkoleniu uczestnicy uczą się korzystać z zaawansowanych poleceń i funkcji potrzebnych do przyspieszenia pracy i automatyzacji zadań powtarzalnych, od pobrania danych, poprzez ich przygotowanie i analizę, aż do raportowania. Tematy omawiane w trakcie kursu umożliwiają lepsze poznanie języka …
Przeczytaj więcejOB 2a /// obsługowe /// średniozaawansowany
OB 2a
Zadaniem szkolenia jest przygotowanie pełnego procesu analitycznego od analizy danych do raportowania wyników w jednym kompleksowym narzędziu. Kurs omawia poszczególne etapy analizy: od importu i przygotowania danych, poprzez wizualizację wyników, aż do publikacji raportu i automatyzacji jego tworz…
Przeczytaj więcejOB 3 /// obsługowe /// zaawansowany
OB 3
Szkolenie to poświęcone jest wykorzystaniu języka Python do automatyzacji zadań rutynowych, edycji raportów, czy dodawania interfejsów do własnych procedur analitycznych. Kurs ten uczy tworzyć skrypty zmieniające zawartość i sposób prezentacji wyników w oknie wynikowym programu. Pokazuje też jak bu…
Przeczytaj więcejOB 3a /// obsługowe /// zaawansowany
OB 3a
Celem tego szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami modyfikacji i rozszerzenia funkcjonalności oprogramowania za pomocą skryptów przygotowanych w języku R. Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą poszerzyć swoje analizy o dodatkowe, funkcje i techniki statystyczne dostępne w R wy…
Przeczytaj więcejOB 3b /// obsługowe /// zaawansowany
OB 3b
Kurs przygotowuje użytkowników IBM SPSS Modeler do pracy ze skryptami języka Python. Skrypty te pozwalają na oprogramowanie automatycznych zmian w ustawieniach węzłów i budowie strumienia. Uczestnicy szkolenia nauczą się także obsługi węzłów rozszerzeń, które są pomocne w rozbudowie procesów analit…
Przeczytaj więcejOB 3c /// obsługowe /// zaawansowany
OB 3c
Celem kursu jest przygotowanie uczestników do integracji obu środowisk oraz nauka korzystania z rozszerzeń R. W trakcie szkolenia pokażemy możliwości wykorzystania rozszerzeń R na każdym etapie procesu analitycznego: od wczytania danych, poprzez ich transformacje, modelowanie, aż po pracę z obiekta…
Przeczytaj więcejST 1 /// statystyczne /// podstawowy
ST 1
Kurs ma na celu wprowadzenie uczestników w arkana statystyki. Obejmuje swym zakresem: statystyki opisowe, testowanie hipotez statystycznych i prostą analizę współzależności. Uczy jak samodzielnie radzić sobie z podstawowymi analizami statystycznymi spotykanymi w praktyce i dać mocne podstawy do dal…
Przeczytaj więcejST 1a /// statystyczne /// podstawowy
ST 1a
Zadaniem szkolenia jest wtajemniczenie uczestników w podstawy statystyki z wykorzystaniem języka R. Tematyka kursu obejmuje opis statystyczny jednej zmiennej oraz badanie współzależności między zmiennymi przy uwzględnieniu ich różnego poziomu pomiaru. Szkolenie pokazuje jak w prawidłowy sposób korz…
Przeczytaj więcejST 2 /// statystyczne /// średniozaawansowany
ST 2
Zadaniem kursu jest przybliżenie uczestnikom technik wielowymiarowych, które mogą być wykorzystywane do budowania modeli przewidujących wartości obserwacji lub klasyfikujących je do z góry założonych grup. Tematyka kursu obejmuje takie techniki analityczne jak: analiza regresji liniowej, regresja l…
Przeczytaj więcejST 2a /// statystyczne /// średniozaawansowany
ST 2a
Kurs koncentruje się na omówieniu zasad wizualizacji informacji pochodzących z analiz ilościowych. Uczy jak wizualizować miary statystyczne od prostych statystyk opisowych, do złożonych wyników analiz wielowymiarowych. W trakcie szkolenia na praktycznych przykładach omówione zostaną zagadnienia zwi…
Przeczytaj więcejST 3a /// statystyczne /// zaawansowany
ST 3a
Zaawansowany kurs dla osób chcących używać do budowy modeli predykcyjnych technik maszynowego uczenia i sztucznej inteligencji. Zadaniem tego szkolenia jest wyjście poza klasyczne technik statystyczne i pokazanie możliwości, jakie oferują w analizie danych sieci neuronowe i drzewa decyzyjne. Techni…
Przeczytaj więcejST 3b /// statystyczne /// zaawansowany
ST 3b
Zaawansowane szkolenie dla osób chcących przewidywać zmienność zjawisk w czasie. Kurs ten koncentruje się takich technikach jak wygładzanie wykładnicze oraz model ARIMA. Przewidywanie przyszłych wartości zjawiska odbywać się będzie zarówno na podstawie jego wartości z okresów poprzedzający prognozy…
Przeczytaj więcejAN 1 /// ankietowe /// podstawowy
AN 1
W trakcie realizacji badań ankietowych stajemy przed wieloma problemami w rodzaju: jak zamienić informacje z ankiet na plik danych, jakich technik analizy użyć, jak poradzić sobie z błędnymi danymi, czy też jak przygotować raport. Kurs ten pokazuje, jak rozwiązywać problemy powstające w procesie pr…
Przeczytaj więcejAN 2 /// ankietowe /// średniozaawansowany
AN 2
Kurs ten daje uczestnikom możliwość zapoznania się lub przypomnienia zagadnień związanych z metodyką badań ankietowych. Omawiana są zarówno aspekty teoretyczne, jak i ich przełożenie na praktykę. Drugim istotnym tematem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zaawansowanymi technikami raportowania …
Przeczytaj więcejAN 2a /// ankietowe /// średniozaawansowany
AN 2a
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z procesem budowy ankiet i zasadami konstrukcji narzędzi do wprowadzania danych z użyciem programu PS QUAESTIO PRO. Poruszone zostaną zagadnienia dotyczące: tworzenia pytań, kontroli układu kwestionariusza, budowy reguł sprawdzających poprawność wprowadza…
Przeczytaj więcejAN 3 /// ankietowe /// zaawansowany
AN 3
Kurs koncentruje się na istotnych obszarach badań ankietowych, takich jak: losowanie prób i wypływ schematu losowania na prowadzone analizy oraz ocena wpływu braków danych na wyniki analiz i metody podstawianie za braki danych wartości oszacowanych (imputacja). Omawiane zagadnienia są kluczowe dla …
Przeczytaj więcejMC 1 /// marketingowe /// podstawowy
MC 1
Kurs ten uczy jak szybko i skutecznie przeprowadzać analizę danych i przygotowywać raporty z analiz marketingowych. Opierając się na praktycznych przykładach, prezentuje kolejne etapy pracy analityka od przygotowania danych, do przeprowadzania podstawowych analiz i przygotowania raportów. Dużo uwag…
Przeczytaj więcejMC 2 /// marketingowe /// średniozaawansowany
MC 2
Prezentowane na kursie techniki wielowymiarowe takie jak: regresja, analiza głównych składowych, czy analiza czynnikowa, pozwalają uwzględnić wiele cech opisujących zjawiska i wydobyć ukrytą w nich strukturę zależności. Jest to przydatne w analizach marketingowych, gdzie opisujemy zachowania, prefe…
Przeczytaj więcejMC 2a /// marketingowe /// średniozaawansowany
MC 2a
Zadaniem kursu jest pokazanie, na których etapach procesu segmentacji i profilowania mogą zostać wykorzystane takie techniki jak: hierarchiczna analiza skupień, metoda k-średnich i drzewa klasyfikacyjne. Celem tego szkolenia jest też zapoznanie uczestników z analitycznymi metodami oceny jakości seg…
Przeczytaj więcejMC 2b /// marketingowe /// średniozaawansowany
MC 2b
To kurs dotyczący praktycznych aspektów analitycznego wyboru grup docelowych do kampanii marketingu bezpośredniego. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania technik sztucznej inteligencji w tym obszarze. Adresujmy go do osób, które zajmują się tworzeniem grup docelo…
Przeczytaj więcejMC 3a /// marketingowe /// zaawansowany
MC 3a
Kurs jest adresowany do osób zainteresowanych prowadzeniem analizy marketingowych mających na celu porównanie pozycji rynkowej marek i produktów z użyciem biplotów. Zadaniem kursu jest pokazanie procesu tworzenia map percepcyjnych z użyciem technik wielowymiarowych takich jak: analiza korespondencj…
Przeczytaj więcejMC 3b /// marketingowe /// zaawansowany
MC 3b
Kurs koncentruje się na praktycznych aspektach analizy i oceny preferencji produktowych konsumentów. Zadaniem tego szkolenia jest też pokazanie jak wyodrębniać segmenty klientów na podstawie wyników analizy preferencji produktowych. W jego trakcie omówiona zostanie analiza łącznego oddziaływania ce…
Przeczytaj więcejDM 1 /// predykcyjne /// podstawowy
DM 1
Kurs jest adresowany do osób chcących poznać specyfikę projektów data mining i data science. Przedstawia zagadnienia projektowe w szerszym kontekście i pokazuje wykorzystanie modeli predykcyjnych w procesach decyzyjnych w organizacjach. Omawia wpływ organizacji i jakości danych na efektywność dział…
Przeczytaj więcejDM 2 /// predykcyjne /// średniozaawansowany
DM 2
Kurs koncentruje się na zagadnieniach związanych z dogłębnym zrozumieniem znaczenia danych, oceną ich jakości oraz relacji w nich występujących. Omawia także różne aspekty przygotowania danych do budowy modeli predykcyjnych w obszarach data mining i data science, a także poprawy jakości danych na p…
Przeczytaj więcejDM 3 /// predykcyjne /// zaawansowany
DM 3
Celem szkolenia jest wprowadzenie uczestników w tajniki modelowania od wyboru predyktorów, przez wybór algorytmu, aż do oceny wyników modelu. Kurs skupia się na analizie zależności w danych zarówno na podstawie klasycznych technik korelacyjnych, jak i algorytmów indukcji reguł asocjacyjnych i sekwe…
Przeczytaj więcejDM 3a /// predykcyjne /// zaawansowany
DM 3a
Szkolenie poświęcone jest klasycznym technikom, które są podstawą zrozumienia predykcji otrzymywanych technikami maszynowego uczenia. Kurs ma pomóc w efektywnym starcie z predykcją opartą o modele regresji liniowej i regresji logistycznej. Uczestnik dowie się jak budować modele, interpretować oszac…
Przeczytaj więcejDM 3b /// predykcyjne /// zaawansowany
DM 3b
Jest to kurs budowy modeli predykcyjnych z wykorzystaniem technik maszynowego uczenia oraz sztucznej inteligencji. Szkolenie obejmuje naukę algorytmów drzew decyzyjnych i sieci neuronowych zarówno na poziomie teoretycznym, jak i praktycznym. Kurs skupia się także na kwestiach związanych z przygotow…
Przeczytaj więcejDM 3c /// predykcyjne /// zaawansowany
DM 3c
Szkolenie poświęcone jest praktycznym aspektom wykorzystania technik analitycznych dedykowanych do wyodrębniania segmentów w danych. Omawiane w trakcie kursu techniki grupowania bez nauczyciela mogą okazać się kluczowe ustaleniu liczby i wielkości grup oraz w zrozumieniu zróżnicowania pomiędzy segm…
Przeczytaj więcejDM 3d /// predykcyjne /// zaawansowany
DM 3d
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z różnymi metodami stosowanymi w predykcji szeregów czasowych, a także wykorzystanie tych informacji w procesie automatycznym. Kurs prezentuje takie techniki jak wygładzanie wykładnicze, czy model ARIMA. Uczymy także jak prognozować zjawisko w oparciu o d…
Przeczytaj więcejDM 3e /// predykcyjne /// zaawansowany
DM 3e
Szkolenie poświęcone jest nowoczesnym algorytmom data mining oraz data science zaimplementowanych w środowisku PS CLEMENTINE PRO / IBM SPSS Modeler, a pochodzącym z Apache Spark oraz biblioteki scikit-learn. Pozwala uczestnikom na naukę wykorzystania alternatywnych algorytmów analitycznych, bez zna…
Przeczytaj więcej