badania ankietowe

Artykuły

Podstawy badań ankietowych z PS QUAESTIO PRO

Podstawy badań ankietowych z PS QUAESTIO PRO

Celem każdego programu komputerowego jest wspomaganie użytkownika w pracy. Nie inaczej jest w przyp…
Logika kwestionariusza w PS QUAESTIO PRO

Logika kwestionariusza w PS QUAESTIO PRO

Pojęcie logiki kwestionariusza było obecne już w czasach dominacji ankiet papierowych, ale z koniec…
Badania kwotowe w PS QUAESTIO PRO, czyli jak okiełznać Internet - cz. 1

Badania kwotowe w PS QUAESTIO PRO, czyli jak okiełznać Internet - cz. 1

W ostatnich latach badania CAWI stały się najpopularniejszą techniką badawczą.
	Badania kwotowe w PS QUAESTIO PRO, czyli jak okiełznać Internet - cz. 2

Badania kwotowe w PS QUAESTIO PRO, czyli jak okiełznać Internet - cz. 2

Czas na aktywację projektu i monitoring gromadzenia danych.
Wygląd też ma znaczenie cz. 1 – szablony ankiet w PS QUAESTIO PRO

Wygląd też ma znaczenie cz. 1 – szablony ankiet w PS QUAESTIO PRO

Często w zaskakującym, nietypowym, niespotykanym (itp.) wyglądzie ankiety internetowej upatrujemy s…
Niestandardowe pytania w kwestionariuszach PS QUAESTIO PRO

Niestandardowe pytania w kwestionariuszach PS QUAESTIO PRO

Efektywna praca z dedykowanymi narzędziami statystycznymi np. PS IMAGO PRO/IBM SPSS Statistics zaws…
Net Promoter Score (NPS)

Net Promoter Score (NPS)

Badania satysfakcji i lojalności klienta są obecnie nieodłącznym elementem biznesu nastawianego na …
Customer Effort Score (CES)

Customer Effort Score (CES)

Customer Effort Score (CES) jest obok Net Promoter Score (NPS) i Customer Satisfaction (CSAT) jedny…
Customer Satisfaction Index (CSI)

Customer Satisfaction Index (CSI)

Customer Satisfaction Index (CSI), czyli wskaźnik satysfakcji konsumenta, jest metodą wykorzystywan…
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe