Usługi

Połączmy nasze doświadczenia

Strona główna Usługi

Predictive Solutions (dawniej: SPSS Polska) jako firma od początku swojego istnienia zajmująca się narzędziami analitycznymi i ich wykorzystaniem w praktyce oferuje szerokie spektrum usług związanych z zaawansowaną analizą danych. Od swojego powstania w 1991 roku poszerza zakres obszarów analitycznych, w których oferuje wsparcie swoim klientom, począwszy od analiz statystycznych, poprzez data mining, do data science.

Dziś oferowane analizy obejmują nie tylko wykorzystanie danych ilościowych, ale też danych tekstowych poprzez wykonywanie analiz typu text mining z użyciem algorytmów opartych o przetwarzanie języka naturalnego.

Ocena skłonności do skorzystania z karty kredytowej

Ocena skłonności do skorzystania z karty kredytowej

Dla jednego z banków  zbudowaliśmy model  pozwalający  przewidzieć skłonność klientów do skorzystania z oferty na jeden z typów karty kredytowej. 

Przeczytaj więcej
Ocena skłonności klientów do skorzystania z oferty na kredyt gotówkowy

Ocena skłonności klientów do skorzystania z oferty na kredyt gotówkowy

Zbyt szerokie kierowanie kampanii powoduje, że komunikaty trafiają do klientów, którzy nie są zainteresowani ofertą. Tym samym „uodparniają” się oni na przekazy reklamowe.  Odpowiedni dobór grupy docelowej kampanii pozwala rozwiązać ten problem i „przenieść” klientów do kampanii promujących produkt…

Przeczytaj więcej
Tworzenie rekomendacji produktowych

Tworzenie rekomendacji produktowych

Jedna z największych firm z branży FMCG zleciła nam stworzenie systemu rekomendacji produktów, który realnie przełoży się na zwiększenie wartości koszyka.

Przeczytaj więcej
Aktywizacja klientów i określenie prawdopodobieństwa powtórnego zakupu

Aktywizacja klientów i określenie prawdopodobieństwa powtórnego zakupu

Budowa modelu predykcyjnego dla zagadnienia aktywizacji klientów dla firmy wysyłkowej, komunikującej swoją ofertę klientom poprzez sezonowy katalog.

Przeczytaj więcej
Zwiększenie sprzedaży produktów inwestycyjnych

Zwiększenie sprzedaży produktów inwestycyjnych

Głównym celem projektu było wytypowanie klientów, którzy będą skłonni do skorzystania z oferty lokaty strukturyzowanej.

Przeczytaj więcej
Zwiększenie efektywności kampanii sprzedażowej kredytu obrotowego

Zwiększenie efektywności kampanii sprzedażowej kredytu obrotowego

Celem naszego klienta było zwiększenie sprzedaży kredytów obrotowych i redukcja kosztów prowadzenia kampanii tego produktu.

Przeczytaj więcej
Zwiększenie efektywności kampanii sprzedażowej overdfratu

Zwiększenie efektywności kampanii sprzedażowej overdfratu

Przygotowaliśmy model na potrzeby kampanii oferującej limit w rachunku klientom mikro i MŚP.

Przeczytaj więcej
Zwiększenie korzystania z kart kredytowych

Zwiększenie korzystania z kart kredytowych

Głównym celem projektu było zwiększenie wykorzystania kart kredytowych i debetowych poprzez aktywizację klientów, którzy nie korzystali czynnie z tej formy płatności.

Przeczytaj więcej
System rekomendacji produktowych w B2B i ustalenie minimalnego rabatu

System rekomendacji produktowych w B2B i ustalenie minimalnego rabatu

Projekt realizowany dla jednej z największych firm hurtowych z branży FMCG.

Przeczytaj więcej
Zatrzymanie klientów przez dobór oferty

Zatrzymanie klientów przez dobór oferty

Bank wdrażał strategię utrzymania klientów z segmentu mikroprzedsiębiorstw i MŚP poprzez oferowanie im dodatkowych usług - w tym wypadku leasingu maszyn i samochodów.

Przeczytaj więcej

Zaufali nam

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Zainteresowaliśmy Cię?

Chętnie porozmawiamy na tematy dotyczące zastosowania analizy danych w Twoich działaniach

Dysponujemy wiedzą z wielu obszarów i znamy specyfikę branż.

Marzena  Ciesielska

Marzena Ciesielska

Menedżer, analityczne rozwiązania biznesowe

508383955
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe