Predictive Solutions (dawniej: SPSS Polska) jako firma od początku swojego istnienia zajmująca się narzędziami analitycznymi i ich wykorzystaniem w praktyce oferuje szerokie spektrum usług związanych z zaawansowaną analizą danych. Od swojego powstania w 1991 roku poszerza zakres obszarów analitycznych, w których oferuje wsparcie swoim klientom, począwszy od analiz statystycznych, poprzez data mining, do data science.
Dziś oferowane analizy obejmują nie tylko wykorzystanie danych ilościowych, ale też danych tekstowych poprzez wykonywanie analiz typu text mining z użyciem algorytmów opartych o przetwarzanie języka naturalnego.

Ocena skłonności do skorzystania z karty kredytowej
Dla jednego z banków zbudowaliśmy model pozwalający przewidzieć skłonność klientów do skorzystania z oferty na jeden z typów karty kredytowej.
Przeczytaj więcej
Ocena skłonności klientów do skorzystania z oferty na kredyt gotówkowy
Zbyt szerokie kierowanie kampanii powoduje, że komunikaty trafiają do klientów, którzy nie są zainteresowani ofertą. Tym samym „uodparniają” się oni na przekazy reklamowe. Odpowiedni dobór grupy docelowej kampanii pozwala rozwiązać ten problem i „przenieść” klientów do kampanii promujących produkt…
Przeczytaj więcej
Poszerzenie grupy docelowej kampanii w oparciu o analizy eksploracyjne
Dla naszego Klienta przygotowaliśmy analizy eksploracyjne zmierzające do wykrycia możliwości i wsparcia decyzji o poszerzeniu bazy leadów kampanii sprzedażowej kredytu gotówkowego.
Przeczytaj więcej
Zwiększenie sprzedaży produktów inwestycyjnych
Głównym celem projektu było wytypowanie klientów, którzy będą skłonni do skorzystania z oferty lokaty strukturyzowanej.
Przeczytaj więcej
Analiza odchodzenia klientów
Przygotowaliśmy dla banku analizę odchodzenia klientów z segmentu mikroprzedsiębiorstw.
Przeczytaj więcej
Segmentacja klientów w oparciu o korzystanie z usług konkurencji
Celem projektu było pogłębienie wiedzy o klientach i ich relacjach z innymi bankami.
Przeczytaj więcej
Zwiększenie efektywności kampanii sprzedażowej kredytu obrotowego
Celem naszego klienta było zwiększenie sprzedaży kredytów obrotowych i redukcja kosztów prowadzenia kampanii tego produktu.
Przeczytaj więcej
Zwiększenie efektywności kampanii sprzedażowej overdraftu
Przygotowaliśmy model na potrzeby kampanii oferującej limit w rachunku klientom mikro i MŚP.
Przeczytaj więcej
Zwiększenie korzystania z kart kredytowych
Głównym celem projektu było zwiększenie wykorzystania kart kredytowych i debetowych poprzez aktywizację klientów, którzy nie korzystali czynnie z tej formy płatności.
Przeczytaj więcej
Reaktywne oferowanie produktów
Zbudowanie modelu „Next best offer” pozwoliło dobrać spersonalizowane oferty dla klientów, którzy sami kontaktują się z bankiem.
Przeczytaj więcej
Zatrzymanie klientów przez dobór oferty
Bank wdrażał strategię utrzymania klientów z segmentu mikroprzedsiębiorstw i MŚP poprzez oferowanie im dodatkowych usług - w tym wypadku leasingu maszyn i samochodów.
Przeczytaj więcej